Na letošnji Konferenci o digitalnih trendih Diggit, je nova spletna stran Zavetišča Ljubljana v izvedbi agancije CNJ osvojila zlato nagrado v kategoriji Javni sektor za najboljšo spletno stran.
Žirijo smo prepričali z dobro UX zasnovo, modernim in všečnim designom ter z uporabo zadnjih tehnologij in z nekaj inovativnimi funkcijami.
Stran je posebna predvsem zaradi posebnih funkcij, kot so plavajoči vtičnik za hitro in enostavno doniranje, funkcija za organizacijo lastne donacijske kampanje za zbiranje sredstev, pregled živali za posvojitev v obliki “Tinderja” ter s funkcijo “Pusti se presenetiti”, kjer vam stran sama prikaže eno izmed naših živali.
Cilj prenove spletne strani je bil predvsem povečati število posvojenih živali in zkrajšati čas bivanja živali v zavetišču, ob tem pa smo si želeli povečati zbiranje donacijskih sredstev, optimizirati delo zaposlenih in omogočiti vsem ciljnim skupinam hiter dostop do informacij ne glede na napravo s katere dostopajo.
Čestitke celotni ekipi in vsem našim podpornikom in spremljevalcem.
Projektna ekipa
Naročnik: Zavetišče Ljubljana (ZOO Ljubljana)
Agencija: CNJ digital (Manuel Felda - razvijalec, Martin Koterle - vodja razvoja, Nika Puc - UX/UI oblikovalka, Petra Ferlič - vodja projekta, Mak Kordić - strateg)